3+1 jelentős különbség a legális székhelyszolgáltató és egy cégtemető között (3.rész)

Közzétéve
2017.09.26.

Nem mindegy milyen székhelyszolgáltatót választunk. De hogyan ismerhető fel egy cégtemető? Milyen jelekre kell ügyelniük a cégvezetőknek? A kérdések megválaszolása érdekében összegyűjtöttük azt a 3+1 fontos különbséget, amely megkülönböztet egy törvényes székhelyszolgáltatót egy cégtemetőtől.

3. Az adminisztráció:

elhagyott levelek vs. precizitás

Sajnos sok rémtörténetet lehet hallani olyan székhelyszolgáltatókról, akik egy szűk irodában zsúfoltak be 8-10 alkalmazottat, illetve több száz cég papírjait, postáját. A székhelyszolgáltató-váltók nagy része a pontatlan adminisztráció, az eltűnt levelek, elküldetlen iratok miatt hagyta ott régi székhelyét. Óva int a szakember, olyan székhelytől, ahol sem a technikai, sem a személyi feltételek nem adottak egy minőségi szolgáltatás végzéséhez. Ilyen lehet például a folyton változó munkaerőből adódó felkészületlenség és pontatlanság, vagy a céges domain hiánya, hiszen aki erre sem áldoz, az hogyan tudna az ügyfeleinek minőségi szolgáltatást nyújtani.

Végül, de nem utolsó sorban a kétes biztonsági rendszerek (mind informatikai, mind emberi vonatkozásban) okoznak gondot.

Az új rendelet már azt is kimondja, hogy a megbízott köteles gondoskodni a cégnek címzett postai küldemények székhelyen történő átvételéről, és ennek tényéről egy munkanapon belül értesítenie kell a céget. Ehhez külön postai meghatalmazás szükséges.

Kíváncsi, a Company Assistant Service Kft. hogyan kezeli ügyfelei leveleit? Kattintson ide >>

Jól válassza meg székhelyszolgáltatóját, hiszen egy hivatalos levélre több esetben átvételtől számított 15 vagy akár 8 napon belül lehet csak fellebbezni. Így, ha a levelet átveszik, de nem időben értesítik a megbízót a levélről, és az átvételről, ezért csak késve tudnak rá reagálni, akkor akár adószám felfüggesztéssel, vagy törléssel, rosszabb esetben mulasztási bírsággal is sújthatja a céget a hatóság.

Ez az értesítési forma a jövőben változik a Cégkapu életre hívásával, mely kizárólagos kommunikáció felületet fog biztosítani a hatóságok és a vállalkozások között.

Szívesen megszabadulna a bonyolult adminisztráció problémájától?

Ezúton szeretnénk felhívni minden kedves és leendő Ügyfeleink figyelmét új most bevezetett MONITORING szolgáltatáscsomagjainkra melyben meghatalmazással vállaljuk ügyfeleink regisztrációját, illetve vállaljuk szerződött partnereink cégkapujának, ezáltal a hivatalos közigazgatási és bírósági levelezésük figyelését! MONITORING szolgáltatásaink részleteivel kapcsolatban kérjük, keressen bennünket, írjon nekünk az info@cass.hu e-mail címre!

Cégvezetői tipp:

Körültekintően válasszon szolgáltatót: kérjen élő referenciát, kérdezzen rá az értesítési lehetőségekre, ismerje meg leendő székhelyszolgáltatója munkamorálját.

készítette a Company Assistant Service Kft.

Érdekel az ingyenes székhely-szakértői tanácsadás!

További bejegyzések: