Nagyon köszönjük az érdeklődését Cégünk szolgáltatása iránt!

Az alábbiakban szeretnénk ismertetni a szolgáltatásunk kényelmi csomagját, melyet most szerződő ügyfeleink részére biztosítunk, és a szerződés menetének általános lépéseit meglévő cég esetén.

Amennyiben az alábbiakkal kapcsolatban bármilyen kérdés felmerül, kérem keressen bizalommal minket!

Kényelmi csomagunk

KÉNYELMI CSOMAGUNKBAN olyan plusz szolgáltatásokat nyújtunk ügyfeleinknek, amelyek nem mindegyik székhelyszolgáltatónál találhatóak meg.

  • Székhelyhasználatot engedélyező nyilatkozatot állítunk ki.
  • Cégtábláját díjmentesen kitesszük, közterületről jól látható helyre.
  • Az átvett leveleket szkenneljük, és e-mailben azonnal, egy munkanapon belül továbbítjuk ügyfelünknek.
  • Kiemelt figyelmet kívánó küldemény érkezése esetén (pl.: adóhatóságtól, bíróságtól), akár SMS-ben is értesítést küldünk.
  • Bizonyos leveleket (előzetes egyeztetés után) tovább küldünk ügyfelünk könyvelőjének, és/vagy ügyvédjének, elősegítve a gördülékenyebb ügyintézést.
  • A székhelyre érkezett leveleket negyedévente postai úton, díjmentesen továbbítjuk Önnek, vagy előre egyeztetett időpontban személyesen átadjuk. 
  • Csomádi irodánkban ingyenesen biztosítunk kulturált tárgyalási lehetőséget külön tárgyalószobában.
  • A postai meghatalmazás benyújtását a csomádi postára Ön helyett átvállaljuk, ezzel is időt takarítva meg.
  • Az önkormányzathoz történő bejelentést elektronikus úton, az Ügyfélkapu alkalmazásával biztosítjuk, amennyiben meghatalmaz minket. 
  • További kedvezményt tudunk biztosítani, minden olyan esetben, amikor több szolgáltatásunkra is igényt tart (pl.: könyvelés, adótanácsadás)

Szerződés lépései meglévő cég esetén:

  • Első lépésként kérjük, küldje el e-mail címünkre a cég nevét, a Létesítő okirat dokumentumát, valamit a cég képviselőjének személyes iratait (személyi igazolvány, lakcímkártya, adókártya) szkennelve, melyre az azonosítás, valamint a munkánk végzése miatt van szükségünk. 
  • Kérjük, küldje el számunkra a NAV, illetve az Önkormányzat Adóosztálya által kiállított nullás igazolást az Ön vállalkozására vonatkozóan! Amennyiben a cég képviselője más vállalkozásban is tag, vagy vezető tisztségviselő, akkor kérjük annak is az alapadatait!
  • Amennyiben felkeltette az érdeklődését szolgáltatásunk, következő lépésként elküldjük az Ön részére az Általános Szerződési Feltételek és az Egyedi szerződés és Ügyfél adatlap elnevezésű dokumentumainkat. A dokumentumokat – amennyiben egyetért a benne foglaltakkal – kérjük aláírva visszaküldeni a részünkre postán vagy e-mailben.
  • Következő lépésként Díjbekérőt küldünk Önnek, mely szerződésünk értelmében egy éves időtartamra szól.
  • Amint utalása a bankszámlánkra megérkezett, kiállítjuk, és elküldjük a Székhelyhasználatot engedélyező nyilatkozatot e-mailen, mely a Cégbíróságra, az ügyvéd által beadott kérelem részét képezi. A jövőbeni személyes találkozónk alkalmával az eredeti dokumentumot átadjuk.
  • Működő cég esetén kiállítjuk és e-mailen továbbítjuk a Számlát a szolgáltatásról. Az eredeti Számla a végleges szerződéskötéskor átadásra kerül.
  • A cég bejegyzése után a szerződés véglegesítésre kerül egy személyes találkozó keretében, Cégünk csomádi irodájában. Ehhez szükség van: 
    • Ügyvéd által elkészített, és a Cégbíróságra beadott E-aktára.
    • A Cégbíróság által hozott Végzésre.
    • Személyes iratok fénymásolatára az ügyvezető részéről, az azonosítás végett.
  • Valamint ekkor még elkészítjük a többi háttérdokumentumot, ami a zavartalan működéshez szükséges.

Érdekel az ingyenes székhely-szakértői tanácsadás!

Adózás

A műszaki tanácsadó esete az adóhatósággal

Ügyfeleink visszajelzése mindennél fontosabb számunkra, hiszen így tudjuk sikeresen fejleszteni szolgáltatásainkat. Ilyen például egyik kedvenc példám, ami jól szemlélteti munkák hasznát.
ipa mentes település

3 kizáró tényező, ami miatt nem érdemes IPA-mentes településre költöztetni cége székhelyét

Sokaknak felcsillan a szeme az adóoptimalizálás hallatán, de sajnos nem mindenki tudja kihasználni ezt a lehetőséget. Viszont erről sosem beszél senki, mert a székhelyszolgáltatók félnek attól, hogy ügyfelet veszítenek, az ügyvédek és a könyvelők pedig inkább azon vannak, hogy eleve lebeszéljék a vállalkozókat a székhelyváltásról.
adó optimalizálás

4+1 teendő, amit ne felejtsen el, mielőtt IPA-mentes településre költözne

Magyarországon megközelítőleg 500 olyan település van, ahol nem kell iparűzési adót fizetniük a vállalkozásoknak az önkormányzat felé. Budapesthez legközelebb Csomád fekszik, ahol ilyen megtakarítási lehetőségeket tudnak igénybe venni a cégek.
székhelyszolgáltatás

Hogyan lehet legális az iparűzési adó-mentesség?

Sokszor belefutottunk már ebbe a kérdésbe, ami érthető is, hiszen minden tudatos cégvezető először a törvényi kötelezettségeket és előírásokat veszi figyelembe. Olvassa el, vajon mit lehet tudni erről a székhelyszolgáltatás kapcsán!
széhkelyszolgáltatás

Kinek éri meg a székhelyszolgáltatás igénybe vétele?

A székhely a gyártó, termelő vállalkozásoknál általában az a központ, telephely, ahol a termelés folyik. De mi a helyzet azzal a cégvezetővel, akinek nincs helyhez kötött tevékenysége? Milyen lehetőségei vannak egy tanácsadónak, egy grafikai stúdiónak vagy egy webáruház üzemeltetőnek?