Milyen hátrányai lehetnek azon székhelyszolgáltatóknak, melyek több irodával is rendelkeznek?

Vannak olyan székhelyszolgáltatók, akik több irodával rendelkeznek és általában a központi irodájuk Budapesten van. Azonban a jelenleg kialakult helyzet miatt, (mint pl. a közüzemi számlák díjának növekedése, infláció, gazdasági válság…. stb.) a vidéki irodákban rezsicsökkentés céljából nem dolgoznak, csak a központi irodában működnek valójában. Miért jelenthet ez gondot?

Milyen hátrányokat hordoz magában az ügyfelekre nézve?

  • hatósági helyszíni ellenőrzésnél problémát okozhat
  • az ügyfél a székhelyén nem elérhető az ő saját ügyfelei számára sem.
  • a küldeményeket későn vagy csúszva kapja meg
  • az ügyfél a székhelyszolgáltatójával sem tud a saját székhelyén kapcsolatot teremteni
  • ha átakarja venni az ügyfél a küldeményeit, nem tudja, mivel senki sincs az irodában, csak ha előre időpontot egyeztet szolgáltatójával
  • valamint a székhelybejegyzés után a hatóságok általában ajánlott levelet küldenek ellenőrzés céljából. Azonban, ha nincs ott senki, ez az információ szintén csúszhat, elveszhet amely akár a cég adószámának törlését is okozhatja.

Ellenben a Company Assistant Service Kft. magas rezsiköltségek mellett is üzemelteti vidéki irodáját, ugyanis számunkra fontosak az ügyfeleink és hogy számíthassanak ránk. Valamint így az információ is rövid időn belül el tud jutni az illetékesekhez. Munkaidőben bármikor szívesen fogadjuk ügyfeleinket, akik átvehetik leveleiket, küldeményeiket. Illetve értesítjük is őket, ha levelük érkezik és még aznap szkennelve továbbítjuk feléjük. Továbbá a saját ügyfeleiket is tudják nálunk fogadni, hiszen rendelkezésükre áll a modern és felszerelt iroda, amit biztosítunk számukra Csomádon.

Keressen minket bizalommal, amennyiben egy megbízható székhelyszolgáltatót keres! Csomagajánlatainkat ide kattintva érheti el.